16 mars

Idag fick det vara nog... Tilde sov närmare 2 timmar på eftermiddagen och vaknar och bara ligger, ögonen orkar knappt vara öppna.. Jag trodde kanske att hon skulle pigga på sig efter hon sovit.
Så hon fick åka till doktor för att bli lite undersökt och ta lite prover..
Bättre att få in antibiotika innan helgen om det skulle vara så att hon behövde det.
Men undersökningen och prover var bra, så vi åkte hem igen med ett recept på hostmedicin!! Väl hemma är hon pigg och vill ha smörgås, frukt och ost!! Och har inte haft feber på kvällen heller, hoppas hon är piggare imorgon!! Vill ha tillbaka mitt söta älskade monster igen som springer och härjar hela dagarna ;-)

Tänkte att jag skulle träna idag innan jag åkte till jobbet för att sen sola och duscha på jobbet innan jag börja!! Gymet stänger tidigare på fredagar men inte fasiken trodde jag att dom stängde 7, där stod jag 5 över 7!! Hade jag kommit 10 min tidigare hade jag kommit in. Grrrrrr
Så strunta i allihopa och åkte hem!
Brukar inte träna då jag har ett par nätter framför mig på jobbet,men kände mig otroligt pigg.

Natti natti till er som får sova ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0