Midsommar

Ska kicka igång detta inlägg med något som hände igår !
Jag och mickis ska åka våran bil till jobbet, brukar gå men är bilen hemma är det så skönt när man slutar på morgonen att snabbt komma hem! Men bilen skulle man inte tagit denna kväll, den startade inte då vi skulle från Ica ettan till jobbet, och 15 min kvar till jobbstart!! Suck säger jag bara. Vi han i tid men inte fasiken är det kul.
Gillar inte heller att bilen ska stå vid Ica ettan då jag vet att mycket skumt folk rör sig ute på nätterna och vill stjäla eller bara förstöra !! Tack och lov var bilen orörd dagen efter och Jimmy,min super kille lagade den och såg i och med det till att vi fick fira midsommar med familjen i sura!!
Bjöds på god mat och massa, massa bus!
Lite bilder från dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0