26 juni

Jaha inte mycket till sommar vi har inte !! Men det ska vända hörde jag på Nyhetsmorgon i morse innan jag låg i koma efter nattens jobb ;-)
Hoppas vi får fint på våran semester och den är dessutom snart, v 29-32 och bara 7 nätter kvar!!
Semestern börjar med en tripp ner till Ullared där vi ska bo i stuga en natt och shoppa järnet såklart, med bästa tjejerna :-)
När vi kommer hem är det dags för Jimmys årliga tur till Norrland för fiske !! När sedan han kommer hem har vi 3 lediga förhoppningsvis soliga veckor ihop.

Idag hämta jag skruttungen på dagis, hem och laga mat käka innan jag packa in Tilde och mig själv i bilen för att sedan möta upp Mommo och mollie på Ikea !
Vart en rosa lampa till Tildes rum och en ram till dagis kortet.
Tilde fick även en fin tunika och tillhörande leggings! Sista dagis dagen imorgon, så ska få vara lite tjusig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0