25 juni

Ligger i sängen nu innan nattjobb !! Lyssnar på regnet som vräkt ner hela dagen :(
Men det är något mysigt med regn och träd som rör sig så det blir nått svischande ljud ( lugnade ljud )
Och tankarna för mig tillbaka till tonåren och det enda man hade i huvudet var HÄSTAR!!
Bodde på en gård på landet med eget stall och 4 stallplatser!! Man kunde slå av massor med timmar i stallet och hur mysigt var det inte att bara kasta på sadeln och ut i skogen, det enda man hörde var träden, fåglarna och hästens hovar !! Myssss
Känns inte som att jag uppskattade det då som jag kanske skulle ha gjort idag !! Man tog det så föregivet.
Kan sakna min barndom och tonårs år så enormt ibland!!
Och gården hade mormor och morfar innan mamma köpte den! Och på den tiden var det paradiset på jorden som liten ;-) Fina gården ihop med en mormor och en morfar som daltade med en jämt man var där ;)
Fina minnen men så sorligt att tiden aldrig, aldrig kommer tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0