Mini semester är i full gång

Som sagt gick av tisdag morgon och går på onsdag veckan efter, åtta lediga nätter blir det!!
Kom hem tisdag morgon och var i valet och kvalet -ska jag gå och lägga mig eller vara vaken i tanke på att jag inte ska ut och jobba igen på kvällen. Kom fram till att jag fick sova 1 timme sen väntade tvättstugan.
En timme har gått och Emma tar den väl fyllda gekås säcken och spatserar till maskinerna 3 hus bort.
Fick sova ytterligare 45 min sen var maskinerna var färdiga. Sen rulla dagen på med städ, fika besök, hämta Tilde från dagis, laga mat, natta Tilde, Jimmy åker sen och spelar hockey och Emma vet inte hur hon somnade men förbaskat fort gick det, jag fick inte se färdigt på 112 på liv och död som gick på vår tv.
Mammas sambo, lillasysters pappa Mattias ska vara med i programmet i något av avsnitten, tror det första skulle sändas i morgon fredag ifrån Köping, spännande!!

Idag gick jag och Tilde upp till ica på skallberget för att handla mjölk.
Hon knata på och var så duktig, väl där inne stod det en liten kundvagn som Tilde skulle ha, mamma fick inte hjälpa att styra fast jag var tvungen annars kör hon rakt på folk. Varje gång jag nuddade vagnen, puttade hon bort armen och säger bestämt SLÄPP, Haha jag får i smyg ( rädd för min unge) styra vagnen lite, men tametusan kommer hon på mig hela tiden, tur att det bara var mjölk vi skulle ha ;-)

Lite sömn på det här så ordnar sig nog morgondagen till det bästa!!
Vår älskade pappa Jimmy fyller 31 år imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0