Ett slut

Det kom ett slut på denna helg, två nätter kvar sen 8 nätter ledig, fint som smör!
En disk maskin har flyttat in hos oss denna helg.
När jag vakna efter nattens jobb igår var tildes farmor och Kenth hemma hos oss för att dra sladdar och koppla ihop så den funka, nu är det slut på 4 diskar om dagen!!

Tilde ska till dagis imorgon vilket jag tror hon kommer uppskatta, då hon haft lite långtråkigt när vi haft henne hemma denna vecka (tänder som givit snor och lös mage)..
Men har försökt underhålla henne med skogspromenader, ritblock och såklart hennes favorit filmer som hon inte kan leva en dag utan!!

I morse då jag kom hem från jobbet åt jag och Tilde frukost ihop, sen gick Tilde till sitt kök och tyckte att vi skulle gå direkt på lunchen, hon lagade mat och bjöd mamma, dockorna och hennes lilla Pippi figur på det, mums tyckte vi alla att det var ;-)
Så kul att se hur hon snappar upp allt vi gör med städ, matlagning och sov rutiner som hon sedan utövar på dockorna ibland på oss också. :-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1803078/images/2012/pic_184660569.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0