Fredagkvällar inte så roliga längre

Jobb vecka nummer 3 och jag har redan hunnit varit hemma med sjukt barn, som haft en fruktansvärd hosta som tack och lov är borta nu.
Min fredag kväll ska jag spendera på Hagalidsgården vilket inte är så roligt när man är ledig i helgen, bara hoppas på ett nytt schema snart med mindre kvällar.
Har ju även blivit tillfrågad att tillsammans med en kollega bli Hagalids nya samordnare vilket är hur kul som helst nu är frågan NÄR?? Snart hoppas jag, då det verkligen blir schemaändring och lite andra arbetsuppgifter :)
Men man märker hur folk vänder kappan efter vinden .. fy fan för dom människor som aldrig kan unna någon annan något.


För övrig så håller Tilde på att få ett dussin tänder, igår hade hon så himla ont, då tackar vi herr Ipren att du finns, kan ju också vara därför hon haft hosta och massa snor. Vet att barn kan kräkas också när dom håller på att få tänder mycket märkligt vad gaddarna kan ställa till med /=

Ha en fin helg mina vänner för det ska vi försöka ha!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0