Dag 6 utan pappsi

Nu saknar vi pappa här hemma och längtan vart ännu större när det trillade ner ett gulligt kort från honom ÄLSKAR.... ÄLSKAR......ÄLSKAR!!!!
Kan tyckas löjligt MEN när man är van att ha någon hemma, iaf brevid sig i sängen varje natt så känns det tomt efter ett par dagar.. Men jag får se det från den ljusa sidan, jag tar tag i saker jag kanske annars skulle skjuta på, tex städa mitt bomnedslag till garderob, rensa bland onödiga sparade papper och helt enkelt få lite mer ordning i livet ;) hihi

Tildes Nattning/sovbestyr går hur bra som helst och detta är nu natt nummer 6 som hon sover i sin säng. Vi är back on track :)   Nu behövs bara en ny säng eftersom  spjälsängen är ganska smal så har hon inte så mycket att vända sig på när man tar bort ena sidan av spjälet. Men det ska vi väl kunna ordna snart hoppas jag !!!!

Så himla mysigt när hon kommer in till våran säng på morgonen, sätter handen på kinden och kittlar samtidigt som hon säger killikillikill  .. hahah underbara bästa Tilde.


Nu ska jag lägga mig och kolla på OC, snart sett färdigt alla avsnitt på ganska kort tid .. Är ju ett par ;) 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0