MorgonMys

Lördagkväll satt jag och min älskling och titta på solsidan (gammla avsnitt) såå bra det är!!!
Bestämde även att jag skulle få sovmorgon vilket inte händer så ofta då Jimmy alltid är liiite tröttare än jag av en konstig anledning eller bara för att han är av ett annat kön ;)
Kl 9 kom han in med en bricka med smörgås,skivade äpplen,kaffe och ett tänt ljus så himla söt. Nu när jag tänker efter så ville han nog bara att jag skulle vakna och så ville han väcka mig på ett fint sätt annars kan jag ju bli arg, haha.
Men han är bäst när han sätter den sidan till och sen kommer våran lilla solstråle efter, kan man bli annat än glad ??
På torsdag fyller pappa 30 år herre gud.. Såna här tillfällen det suger att gå hemma och vara mammaledig men visst ska det bli en pressent och sen ut och äta när dollars rullar in.

Haft Emmelie och Tho på besök så kul att titta på dom små liven när dom knallar runt och för liv.
Efter dom åkt kom mamma,mattias och Mollie för att fika och leka, mollie vart tok ledsen när det vart dags att åka hem och ifrån Tilde. Hon tjatar snart hål i huvudet på Mamma och Mattias då hon vill träffa Tilde heela tiden.

Vi åkte dit i Fredags för att äta lite middag det var bestämt sen tidigare.
Mamma ringde och sa att dom misstänker att mattias har bältros, han ska till läkare så jag ringer och meddelar om vad dom sa och om ni kan komma.
Mollie fick reda på att vi kanske inte skulle komma då kom hon med lite förslag.
-Vi kan träffas utanför alla utom pappa.
-Ne det är för kallt sa mamma.
hmm
-Men pappa får åka här ifrån när Tilde kommer.
Hahah bara älskar Mollies otroliga kommentarer. Det var inte bältros så det vart en fredagkväll i sura.
 
Och dom berättade idag att Mollie hade sagt när hon var arg på pappa
-Pappa jag ska slå dig i skallen med en turk .. Hahah vad får dom allt ifrån /=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0