Julen har dansat ut på emausgatan

Nu har alla julsaker dansat ut från vårat hem, eller jag har slitit ner allt och sprungit i källaren, helt slut då jag ifortfarande känner av förkylningen, men det är så kul och sen stor städa hela lyan. Så nu har vi lite nytt i våra fönster.
Förutom att hela dagen har gått till att städa och rensa så har Tilde underhållt oss en del, så gosig unge man har, går runt och gör massa hyss och sen tycker hon det är jätte kul när vi upptäcker henne.
Mamma slår vi när det inte passar och pappa nyper vi i bröstvårtorna.. hahah  Skrattar såklart inte när hon slår, eller bakom hennes rygg skrattar jag men Tilde själv får ett ajaj.
Snart är det dagis för våran flicka och jobb för hennes mamma .. Tildes inskolning är 14 feb och jag ska infinna mig på jobbet 1 mars.. Ska bli kul en ny våning och ett nytt kontaktmannaskap, tyckte om mina 2 gummor men ska man byta våning så blir det till att byta gummor/gubbar :) Hon som går för mig nu när jag är hemma ville vara kvar på min våning och jag vill såklart tillbaka där jag kom ifrån och till min Agneta <3
Så det var en snäll chef som godkände bytet :)
Så nu ser vi fram emot att jobba lite innan vi tar semester ;) hihi




Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0