Ensam med lite sällskap ;)

Nyss lagt min älskade Tilde och nu ska jag försöka få ihop några rader.
Min Jimmy åkte upp med grabbsen till sälen och kommer hem på tisdag igen, men så jobbigt det kommer bli att sova utan min karl som alltid troget ligger brevid mig, förutom när fiske säsongen drar igång ;) 
Igår var vi och firade min mor som fyller 42 år imorgon, jag gav henne ett kort där det står du ska klippa dig 17:30 ihop med mig :) Jätte glad blev hon då hon lägger alla ÖVRIGT pengar på barn och häst. Så himla skönt och sitta där och bli ompysslad, nära att somna :)
Jimmy fick sin 30 års pressent då dom jobbade när han fyllde, han fick en "Mordvandring i Stockholm" så i sommar ska vi åka dit och gå på den och äta gott är det tänkt :)

Ikväll kommer matilda patrikoch gör mig lite sällskap. Och så ska det färgas hår på mig, svart och rött känner jag är Coooolt :) Svart över hår och rött underhår och ska försöka slänga i lite rött i min nya snedlugg får se hur det kan bli ;) bara tok kanske !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0