Dom kommer på natten

Haft så himla svårt att koppla av när jag går och lägger mig, känns som att det är en hel del som kommer förändras snart efter att ha gått hemma sen 16 september 2009 ;)
Tilde ska börja dagis och jag ska börja jobba, visst ska det bli kul med lite socialt och pengar i plånboken. Men vill att själva fasen ska vara avklarad.. Tilde ska trivas och jag ska komma in i rutiner och pappa Jimmy kommer få vara mera pappa än tidigare, då jag kommer jobba kväll. Mycket som gärna vill dycka upp i mitt huvud precis när jag lagt det på kudden.
Jag vill helt enkelt att vi hoppar fram en månad.. Alla med på det ?? ;)

Jag och Tilde bestämde oss för att gå till ankorna i parken och mata dom med lite bröd, jäkla ankor och vara på, slängde ut bröd så fort jag kunde, annars hade väl Tilde sällskap med nån anka i vagnen!!
Påvägen hem fick Tilde använda hennes små ben vilket går utmärkt, inge konstigt alls att gå i dom klumpiga skorna, trode det skulle ta lite längre tid att lära sig, men icke. Sträkte även ut armarna mot en mötande dam och rusade fram och skrek -DAAAAAAAA så det vart en pratstund med henne som vart så förtjust i min hildur ;)

Jimmy kommer hem imorgon från sälen.. Dom har jätte trevligt där uppe, det förstår jag det när 70%av tiden går till att hälla i sig ÖL.. Jisses!!!  Men vattnet kanske hade frusit där uppe vem vet , finns nog en ljuv förklaring, det gör det alltid när det kommer till karlar. Hahah
Hur som helst ska det bli mysigt att få hem våran pappsi som inte alls varit borta länge men är så saknad :( Blir väl så när man lever så tätt ihop och tar kanske varann lite förgivet i vardagsruset.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0