Nu ska ni få er en dos ;) hihi

Blev en ute kväll i fredags, mycket , mycket trevligt hade vi hos Evelina men krogen kunde vi struntat i, kom ner alldeles för sent (blir så när det är trevligt).
Just i fredags ramlade Tilde ner från soffan, hon tycker det är jätte kul att klättra upp där och vi har sett att hon tar sig ner själv men det hände ändå att hon for i golvet /= Jag gick upp till min kära granne för fest fix och några drinkar går ner till mina älsklinga för att säga god natt innan vi åker till Eve då berättar Jimmy att hon ramlat ner från sängen.. Åå min plutta :(  Jimmy berättade även att hon hade klättrat upp på TV bänken och satt skräddare och titta på Tv när han kom in, HALLLÅ när lär sig barn !!! Men det är väl en period som förhoppningsvis kommer gå över när dom utforskat lite ;) kan ju lixom inte koppla barn eller vara vid dom heeeela tiden ;)
Hon har bra mycket tok för sig nu förtiden man kan verkligen få skratta, sitter och hoppar i sin strump/pyamas låda, provar mammas skor och styr och ställer med en vilja som är helt otrolig.
Hon har även skämt bort sin mamma med att få sova till 8 halv 9 varje morgon sen hon var 3 månader men nu ska vi upp kl 6 varje morgon, väldigt trött är man men kan tycka att det är bra att det ändrats då dagis drar igång på måndag, slipper man väcka henne.

Tilde har börjat äta mycket bättre och själv också med hennes special sked :) När hon äter sin smörgås på kvällen springer hon och matar sina gosedjur -sätter smörgåsen vid djurets huvud och smackar .. haha såå sööt

Nu sitter jag här ensam då gubben är på hockey och ungen sover sött.. mamman i boet har nyss tryckt i sig en halv gurka och 3 morötter, såklart åkte det ner med en
god dip.


  TILDE BELINA BERG OCH HENNES BUSLÅDA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0