Sista dagen som mammaledig

Sitter nu här kvällen innan jobbstart med lite blandade känslor.
Vart hemma så länge nu med min underbara lilla Tilde, kommer sakna dom dagarna man bara kunde vara och inte göra nånting.
Samtidigt så ska det bli skönt och det är extra skönt att det funkar så bra med Tilde på dagis, kanon dagis är det också, kunde inte blivit bättre.
Det enda som stör mig och framför allt Jimmy är mitt schema, jobbar 13 kvällar och 3 fredagar av 4.. Tycker ju att man kan få vara ledig fredagkväll om man har ledig helg /= jaja kan ju hoppas att det blir nå ändring snart då vi fått vår sjuksyrra till Chef, hon är så himlans bra.
Håller på att packa ihop mina jobb saker men hittar fasiken inte min namnskylt (har två dessutom), tröttna på att leta, då jag märkte att jag vart på samma ställe 4 gånger och letat/= så det blir väl till att beställa en ny!!

Igår vart det en utflykt till Hälla med Mikaela&Nell för shopping och lunch, så glad att jag träffat den människan på äldre dar ;) Underbar vän!!!!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0