Familjeliv

Nu ska jag skriva ett inlägg om sajten FAMILJELIV, det är inget jag upptäckt nu utan varit medlem innan Tilde kom.. Men har senaste veckorna suttit bänkad där och läst en hel del smörja..
man märker att vi har en hel del väldigt konstiga människor i vårt land..

Det kan komma saker som Man ska inte skaffa barn om man är under 25 för då är man ett barn -man har inge jobb, inget stabilt förhållande,dålig ekonomi och man försöker hitta sig själv.. hmm Idiot säger jag bara!

Eller som en tjej skrev-Var på UL och vi fick veta att vi väntar en pojke, vi är båda väldigt besvikna över detta då vi har en tjej sen tidigare och så gärna vill ha en till.. Vet inte hur det ska bli med en pojke i hemmet efter sommaren.. 
Ge mig ditt stackars, stackars barn och ge fan i och skaffa nå mer, sterilicera dig.
Visst har man väl alltid en liten önskan om vad man vill att barnet ska ha för kön men man blir väl förfasiken inte besviken /= Jag själv som har en flicka skulle bli överlycklig om jag fick en pojke när ett syskon ska till, men skulle väl aldrig bli besviken om det blev en flicka nummer 2, ALDRIG.

Men det är samtidigt väldigt kul att sitta och läsa allt som folk skriver, för dom knäppskallarna som lägger ut sådana inlägg får även höra hur knäppa dom faktiskt är av friska människor ;)

Står annars väldigt bra saker i  forumen också, där man kan prata med andra föräldrar och byta erfarenheter.

 Detta vart ett lite bittert inlägg, men jag känner att det måste komma såna inlägg också här i min fantastiska vardag..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0