Rösta

Snart är det dags för att ta sin lapp och göra sin röst hörd. Från mig får sverige demokraterna rösten. Så himla trött på all invandring och ett svenskt samhälle som egentligen inte kan ta emot.
Men det som stör mig mest är nog all jävla kriminalitet som är, vill inte att min dotter ska växa upp i detta sverige, blir till att emigrera till Finland där dom har lite ordning på befolkningen.
Min ilska i början var nog sveriges hantering av det hela.
Nu är det mer en ilska mot hur invandrare pissar på svenskar och sveriges lagar. Tror fan att dom få bete sig hur dom vill. Och i vissa fall får dom ju det, för vi svenskar är ju rädda att bli kallade rasister. Fegisar kanske?
Tycker att man flyr från ett land för att man har det väldigt svårt och vill bort, kanske till och med är hotad till livet!! vad gör man: jo dom kommer hit och fortsätter leva som tidigare. Nu har ni fått en ny chans i sverige , ta vara på den chansen och sköta sig , kanske vore nått!?!?
Sen finns det såklart många invandrare som inte alls stämmer in i denna bilden det ska vi inte glömma, men känner att jag måste skriva av mig om detta ämne som länge varit ett irreterande ämne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker de är jävligt modigt att stå för sin sak.

Du är grym Emma!!! Stå på dig, hoppas ingen kör ner dig i skiten !

2010-09-15 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0