Fått en del gjort minsann

Onsdag:
Mikaela kom förbi på morgonen efter att ha lämnat sin Nell på dagis efter en stund kom även Matilda förbi.
Matilda och jag styrde senare bilen till IKEA för att köpa ramar till dom förstoringar jag gjort till min mormor i födelsedagspressent. Blev även en stor nyckelpigakudde till Tilde som hon kan klänga på!
Sen hem och städa lite och laga lite mat. Vart lax, potatis och romsås. Tilde skulle även få lax,potatis och en liten smörklick. Men hon höll på att kräkas direkt .. Jag som tyckte jag var duktig som skippa burk maten, det var ju inte uppskattat ;)
Men hon ÄLSKAR potatis&Falukorv så hon fick det istället!
Sen lite bus med lilla gumman .. mamma kryper på alla fyra och jagar ungen som skriker i ren panik och försöker ta sig fort där ifrån, men mamma hinner ifatt ;)
Sen på kvällen vart det träning också.

Torsdag:
Idag har varit en städ/rensarens dag.. Tilde och mamma har städat idag.. Tar typ 2 timmar längre tid när mamma får hjälp av Tilde, men vad ska man göra när pappsi är på jobbet.
Mamma dammsuger och Tilde drar i sladden och mamma viker tvätt och Tilde viker upp,
Mamma städar undan det värsta stöket Tilde gjort i vardagsrummet, men det åker snart ut.haha
Sen tog vi en tur till Coop på stenby för att handla lite barnmat och hitta även en fin matta som hamnade under vårat vardagsrum bord. 
Vart även COOP medlem med tanke på att man får mycket rabatt på barnmaten där och ett väldigt bra utbud har dom.  MAXI fantast i grunden ;)
Eftermiddagen/kvällen spenderas med dom bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0