Lite panik

Var till jobbet igår kväll och skrev ut lite papper som jag måste ha för att förlänga min mammaledighet, träffade  Kära Agneta och Carina som jobbade. Men fick lite panik när jag var där, snart är jag fasiken tillbaka på Hagalidsgården.
När jag jobbade i sommras kändes det relativt långt borta, nu 2 månader senare är det tokigt nära känns det som. Kanske är för att det är tråkig årstid fram tills det är dags, jag vet inte?
på ett sätt ska det bli skönt träffa alla go på haga och få lite mer pengar på kontot, men kommer nog sakna alla dagar jag haft med min flicka som jag nu bara tar förgivet!
Men då får jag väl längta tills jag får sluta för dagen för att hämta hem henne från dagis eller efter ett kvälls pass komma hem och pussa henne godnatt.
MIN ÄLSKADE UNGE. Du gör mig gaaaalen, hur ska mamma klara 8 timmar utan dig ;) haha sjukt

Ja Tilde har varit förkyld men idag och natten som varit har hon inte hostat eller snörvlat. Så nu frisk förklarar jag henne PANG i bordet !! ;)
Det kunde man även märka idag på hennes aptit och hennes humör, det var på topp hela dagen. Det gillar vi här på emausgatan 32 B ;)

Ne nu blir det boken i sängen och sen ska vi sova gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0