Årsdagen

Jag och Jimmy firade nyligen 7 år ihop, fatta vad fort det går. Känns ibland som att jag känt honom hela livet. Träffades när jag var en fjortis i mina ögon, men enligt Jimmy var jag inte en sådan, alla tycker vi olika ;) Nu är vi vuxna båda två och har båda fast jobb och en underbar dotter, som vi älskar till månen och tillbaka. Jag alltid älskat barn och tjatat sen jag vet inte hur lång tid tillbaka att jag vill ha en bebis, då min karl var lite trög på den fronten. Nu när vi har vår bebis så hade jag aldrig i min vildaste fantasi fattat hur mycket jag skulle älska denna Tilde. Händer det henne något, så blir nästa station vallbybron för min del. Händer mycket med min tjej nu tänder och hår växer, hon klättrar överallt och har en otrolig stark vilja.. När mamma säger ajaj Tilde och tar bort henne stup i ett från den ajajande saken blir hon gaaaaalen .. skriker hysteriskt..haha men kan inte annat än skratta bakom hennes rygg ;) Om dagarna annars har jag bara vart ihop med min alldeles underbara granne/vän. Idag vart det även en lunch med Matilda,patrik och carro. Mycket trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0