10 månaders kontroll

Var Tilde på idag och klarade alla test galant ;) Åsa (bvc-sköterska) tyckte att hennes motorik var väldigt bra och att hon är en riktig energi knippe som alltid är glad, men mamma vet att hon kan bli väldigt arg, men det är nu när jag tänker efter väldigt sällsynt.
Tilde&Mamma var även på ÖB och shoppa ett regnställ idag så nu är hennes garderob för ute aktivitet klar.. Overall, jacka,termobyxor,regnställ,mössor och vantar. Och allt är jävligt snyggt också ;)
Sitter för tillfället och kollar hockey med min karl och det är väldans spännande emellan åt men nu ligger VIK under med 1 mål så då blev det genast mindre intressant, jag väntar på en kvittering.

Nu ska jag ta den obligatoriska smörgåsen, knäcke bröd med keso och purjolök på, svin fint.

Och NUUUU blev det mål.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0