Utgång

En kul förfest och sen vart det utgång på blue moon .. Kul kväll, men tusan vad rund om fötterna man blev. Blev en del alkohooool men jag skönter mig ändå tycker jag.
Jimmys kommentar när jag kommer hem: -Du vinglar ju inte.. hahah
Tror ju dock att dom som vinglar som tokar antingen druckit bra mycket mer än mig eller överdriver kraftigt, antingen eller men full var jag ;)
Räcker för ett tag framöver.

Förfesten var kul alla var glada, fulla och allmänt flumiga!! Och patrik går ner på knät och friar till Matilda så nu ska vi på bröllop i sommar.

Ner på stan dansa lite och sen traska hem, kände ett antal gånger på vägen hem att sängen var på tok för långt borta, gick och gäspa hela vägen.

Nu på kvällen Snodde jag Tildes stereo och ställde i köket, lyssnar på bra musik och städat och städat medans Tilde sover och Jimmy är på hockey. Nuuu är det så fint.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0