Sjukstuga

Nu har vi alla varit sjuka i omgångar nu får det f*n vara ett slut tycker jag. Förkylning efter förkylning och nu har Tilde fått ögoninflamation också "toppen".
Men ska försöka sammanfatta vad vi har pysslat med dom senaste dagarna får lite klagomål då och då för min dåliga uppdatering, men känner att det finns inte nånting hela tiden att skriva om så då blir det så här.
Pappa jimmy har dragit in lite stålar på att tippat på Hockey så då tyckte han att Tilde skulle få sig en shopping runda, snälla pappa ;)  Vart lite kläder och en dansande pingvin.
Igår vart vi bjudna på mat i sura jätte god Thairätt. Och så fick vi massa ytterkläder till Tilde, nu har hon kläder tills hon blir 3 år .. 
2 st Didriksons overaller 
Mckinley Jacka och termobyxor 
och en fin jacka som hon får ha vid högtider.. Såå söt lägger ut en bild på den här :)

Måste bara ge min lilla syster Mollie några rader känner ibland att jag glömt bort min älskade lillasyster som jag tycker så mycket om, blir väl så näl man får en liten själv. Charlie älskar jag självklart väldigt mycket också men han är ju så vuxen nu, så det blir ju på ett annat sätt.
Mollie är snart 4 år men är fasiken 30 år i huvudet. 
Det stod en polisbil och en ambulans utanför mormor och morfar och Mollie tittar ut från fönstret och säger 
-"Jag blir alldelses Chockad" och så har hon sin stockholms dialekt som hon apat efter pappa.. hahah
Och när morfar skulle hämta henne från dagis efter att han varit och snickrat så säger mollie åt honom,
-Morfar vad smutsiga kläder du har, det är JU äckligt .. hahah    
Och när hon pratar med Tilde : Hej lilla gumman vad fina kläder du har, jätte söt är du..  Så himla kul att höra dom orden komma ur hennes lilla kropp, hon har ju fått beröm på BVC för sina otroliga ordval.
 Tildes Fin jacka ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Dom 2 ungarna har väl bra gener att ta efter ;) goaste

2010-10-11 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0