Premiär plask

Jimmy ringde på förmiddagen och ville att jag och Tilde skulle komma och hämta honom från jobbet då han inte kände sig pigg (halsont). Så kasta i Tilde lite mellis och for ut till kungsåra och hämta hem en mindre pigg karl.
Under bilfärden fick jag ett samtal från min kära mor som ville ha med oss och bada i Arboga, så det var bara hem och dumpa av Jimmy och packa bad kläder och åka och bada. Jag ville självklart ha med Jimmy, men det var som han sa hur ser det ut om jag åker hem från jobbet för att sen sätta mig i bilen 1 timme senare och åka och bada ..hahah sant
Väl framme vid badet mötte vi upp mammas kollega Robert och hans son Casper som Mollie hade kul med.
Tilde tyckte med om att bada, plaska med både händer och fötter, söööt unge.

När vi åkte hem la jag märke till alla "varning för halka" skyltar, nu vill jag ha vinterdäck på våran bil . Första halkan har redan tagit 2 människors liv, tänk att det alltid är så =(
Mycket trevlig dag, men man blir jäkligt dåsig i huvudet efter ett par timmar i badhuset, både jag och mamma ville göra som Tilde och Mollie i bilen SOVA, så känner att man kommer somna ganska fint ikväll.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Britta

Duktig du blivit att uppdatera, fortsätt så här ;) uppskattas!!! :P

2010-10-21 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0