Nu är det nog slut

Vi har gjort slut med våran förkylning här hemma och Tildes ögon har också sett fina ut idag, jag är HAPPY. Finns inget träligar än att vara sjuk.. Man kan inte göra något bara sitta hemma, dels för att tillfriskna och sen har man ju ingen att leka med heller, vill ju inte smitta folk och få dåligt samvete.
Var hos Tildes farmor i fredags då Jimmys lillebror fyllde 25, var då lite krassliga och hoppas vi inte smittat ner någon, för det skulle inte kännas nå vidare.Tilde köpte sin första pressent till farbror stefan Ett litet kort,trisslott, en musse pigg chocklad och ett kort på lill fisen.  Mycket trevligt att träffa dom, går så långt mellan gångerna.
Jimmys lillebror stefan är då 2 år äldre än mig ;) Och Jimmy själv fyller 30 i Januari och vad ska man då hitta på??? Förslag är välkomna :)

Idag har min kära Jimmy shoppat jacka,skor,jeans och en t-shirt och en varsin Puma mössa till oss. Men det är han värd, som han jobbar med allas bilar på helgerna.
Vart till att äta ute mitt i allt shoppande så har nyss gjort matlåda och gjort smörgåsar med stekt ägg på till min karl, så han inte svälter imorgon ;)


 Morgon myssssss MED MITT ALLT
Tilde på väg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0