Mys söndag

Massa morgon bus har Tilde och Nell haft och så har dom även ätit lunch ihop..Gjorde köttfärslimpa igår som jag och mickis satt och mumsade på idag och så vart det några biffar till Nell och Tilde.
Nu ligger plutten och vilar middag och min Jimpa åkte och fiskade i morse.
Ikväll kommer Mickis ner till oss och hon är barnledig. Just den dagen, ja då ska Emma ha 2 ungar Mollie kommer och ska sova hos oss, då det ända hon tjatar om hur mycket hon vill åka hem till Tilde. Då tyckte jag och mamma att hon kunde få komma och leka och sova kvar. Får hon sig en dos så att det räcker ett tag ;)
Mollie ska sova i Tildes tält inne på Tildes rum. Hmm kan bli kul då Mollie föredrar att sova 2 timmar längre än Tilde. Kommer nog Mollie sticka ut huvudet och med sig har hon sitt morgonhumör och säga TYST TILDE JAG SOVER ;) Haha hon är duktigt på att ge order åt Tilde.

Igår kväll var vi hos Tildes morfar där även min faster och hennes karl pekka höll till,mycket trevligt. Tilde for runt bordet där det fanns mycket gott och skulle ha allt helst samtidigt också, och helt plötsligt står ungen helt själv utan stöd och ganska länge också, hon brukar ganska direkt sätta när hon släpper taget om föremål. 
Kanske händer något stort snart. *hoppas* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0