Höst/vinter och ett långt mörker

Det har vi framför oss. Just för tillfället tycker jag bara att det är mysigt. Göra av med 100 värmeljus i veckan och dricka varma drycker och bara vara hemma och mysa. Men vet att efter nyår vill jag gärna ha sommar ;)
Har redan börjat här hemma med ljung på balkongen och lyktorna åkte fram, sen hittade jag även silver underlägg till köksbordet för 20 kr styck på ICA känns lite JUL över dom men Julen är snart här så dom får ligga på tills den är över :)
Nu när jag ändå är inne på julen, fyy vad jag ser fram emot julen 2010 då Tilde är 1 år istället för 1 månad ;) Lite mer uppskattat, förra året var bara ett stort stress tycker jag, med tanke på att Tilde fick kolik liknande beteende på em/kvällen, då vill man helst bara vara hemma.Men det är bara jul 1 gång om året så då vill man ju samtidigt träffa alla man ska träffa. Jaja det är historia nu ;)

Tänkte lägga ut lite bilder här på lite av varje. Enjoy
Våran Höst/vinter BalkongKöksbordetLyktaTilde och Dockan tittar på TV

Höst/vinter balkong       Lite nytt på bordet   Ett ljus i mörkret                  Tilde&dockan tiottar TV
















Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad mysigt du har fixat, vill ju också ha lite fint. Har i allafall handlat ljung:P Och vad söt Tilde är när hon sitter med dockan.

2010-10-04 @ 07:26:56
URL: http://jagofamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Tack Heidi..Slår vad om att ni kommer ha tok mysigt när du nu får komma igång och fixa i det nya boendet. nyfiken är jag. hihi

2010-10-04 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0