Funderingar och starka känslor

Har många kvällar haft svårt att sova pågrund av vissa saker som finns i denna hemska värld. DJURPLÅGERI och BARN som far illa.
En natt då jag jobbade i somras så visade min kollega mig ett klipp på youtube, ett klipp som var till minne till en 3 årig flicka som hade blivit ihjäl slagen av sin styvfar, sorligt att se. Sen kom ett klipp som vart väldigt känsligt ett spädbarn som föräldrar+kompis till dom hade förgripit sig på "sadister var dom". Man fick se obduktions bilder på den lilla bebisen, 5 sek tog det och jag brast ut i gråt och kunde knappt hejda det. Det har svetsat sig fast i min hjärna och jag kan säga 3 av 10 nätter kommer bilderna på bebisen fram i mitt huvud, det lilla jag hann se. Kan prata med kompisar om det och känner hur det bränner bakom ögat och tårar vill komma. Usch fyyy fan vad är det för fel på människor.. Finns så mycket ute i denna hemska jävla värld  som man inte har en anning om.
I natt var en sån natt,hade min nästäppa och hade svårt att somna för det och låg då och tänkte på allt möjligt. Att det alltid måste vara hemska saker jag tänker på,mår skit dåligt,men kan ändå inte styra det.

Jaja nog om hemskheter imorgon ska jag med Tilde till BVC och så har vi lite andra ärenden på schemat Tilde har ju fortfarande sin hosta (kvälls tid) men den kan ju sitta i flera veckor, måste kunna röra sig lite ute annars får man ju ingenting gjort.
Hon håller nog även på att få sina tänder upptill kliar som tusan och det är alldelses knöligt,så mamma skulle hjälpa Tilde och massera lite med mitt finger.. AAJJJJJ Ungen biter mig .. hahah skit unge

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0