Full Fart Framåt

Nu har min älskade unge börja knalla lite. Inte så att hon går från ett rum till ett annat, men har hon ett mål att gå till som oftast är mamma,pappa eller mickis så går hur bra som helst, hon vill ha nån eller något att slänga sig på ;) Sååå himla kul.

-Nu är det tid för en till tatoo. Om 2 veckor ligger jag där igen ;)  Har aldrig varit speciellt intresserad av tatueringar, men har man gjort en så finns det en risk att det blir en till :)

-Vart på jobbet idag och fått veta att jag fick byta schema rad så nu efter mammaledigheten är jag tillbaka där jag hör hemma.
Chefen satt och fika med ett par boenden på våningen när jag kom och så hörde jag en röst
-EMMA Hej, vart är din bebis?
 Och hon som fråga var en tant som bor på haga som är lite förtjust i mig och jag i henne.. Snacka om att hon har koll ;) Så himla söt.

-Imorgon går bilen mot Morgongåva för barnloppis.. Vet sen tidigare att det är tok bra loppis, så det ska bli kul och se vad man kommer hem med.
 
-Tilde fyller år om 1 vecka.. Hallå, 1 år. jisses vart tog tiden vägen?!?!

-Ullared 28 November för att handla julklappisar  .. Någon som ska med ???

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0