Det var den dagen

Herre gud vad jag är kass på att skriva blogg, den är snart DÖD jue =)
Men nu ska jag försöka.
Idag har jag fått det obligatoriska morgon besöket av Mickis efter att hon lämnat dottern sin på dagis,men hon hade även med sig Eve&Linnea. Så Tilde har fått busat med Linnea på förmiddagen. Så himla söt och tillbakadragen första 20 min och Tilde är tvärtom, ångvälten själv ;) Lite synd om Linnea till en början.
Sen har väl dagen rullat på med städ, tvätt och middagssömn för Tilde.
Tildes blivande dagis har även ringt och hon ska inskolas lite tidigare, 30 Januari är hennes första dag 1 månads inskolning fick hon, tycker dock jag bara är bra, då hon får lite mera tid att verkligen känna sig trygg och mamma kan tryggt gå till jobbet och ge 100 % där, istället för att behöva tänka på min skrutta !!
Men det kommer bli så förbaskat jobbigt då jag aldrig vart ifrån min lilla gumma längre än 1 timme, kanske skulle ta och öva lite med släkt och vänner ;)
Nu har jag kommit igång med träningen också efter förkylningsvändan, är så himla skönt. Har aldrig varit med om mer långdragen och plågsam förkylning.

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0