Vilken pest ..

Nu har både jag och jimmy varit sjuka i det såkallade magsjukan (pesten själv).. Pratade även med min mor på telefon både lilla syster Mollie och lillebror Charlie har varit magsjuka .. Mollie är det fortfarande och är just nu inne på barnakuten för att få lite dropp tror jag, vart sjuk i 4 dagar, stackars liten. Skönt att veta att det inte var jag som var skyldig till det utan det har hon fått på dagis. Ska snart ringa och höra hur det är med Mollie gumman.
Vart lungt idag annars, städat som en tok igen och bäddat rent i sängen IGEN.. haha
Sen blev det en promenad för oss alla tre innan det var dags för välling och hockey . Nu ligger Tilde och sover och Jimmy ligger på soffan och kollar hockeyn Finland-USA, det gör ju jag med men är inte riktigt så intresserad när det inte är sverige som spelar.. När Sverige spelar taggar jag till såklart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0