Vad har hänt?

Uppdatera lite grann då
I onsdags var Jag, Matilda och Tilde ute och flängde, var både på Hälla och Krikslund för lite shopping. När Jimmy kom hem från jobbet for vi direkt iväg för att inhandla pressent åt Tilde som fyllde ett halvår ;) Känner att hon har lite obetydliga leksaker, så vi köpte en ratt som vi fäste på gåstolen, och på den var det förstås mycket knappar och spakar som har ljud för sig! Jag ville att hon skulle få ett tygpiano som hon kunde ha på golvet så att hon vill ligga där längre stunder och inte sitta för mycket i gåstolen, men har Jimmy bestämt sig så blir det så, Emma får alltid ge sig för att hålla husefriden ;)
Och igår vart det en liten shoppingrunda med Emmelie och Theo, våra bebisar skulle få en riktig solhatt.. Så söta ungar, älskar dom båda.
Tilde har börjat prata som tusan (bebis språk), jag och Emmelie satt och pratade i soffan och så hörde vi Tilde bla bla bla bla.. Hahahah tycker vi bara pratar skit!

Idag ska vi hem till Sura och hjälpa till att rulla gräs och så ska morfar snart bygga en altan, så snart kan vi både grilla och äta ute :)
Och på lördag blir det 30 års fest, så då kommer barnvakterna från heby!! Jag och emmelie går dock inte på kalas innan Tilde har somnat, så vi får små starta lite hemma med ett glas vin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0