Tänder som spökar S=

Jo minsann, tror Tildes tänder håller på att träda fram.. Kommer nog inte komma upp fören nån månad, men finns ju ett stadie före det, då det kliar och tänder som knakar i tandköttet som vill komma upp så småning om!
Varit och är väldigt kinkig med maten vill ej äta fast föda utan går bättre med välling, stoppar jag in skeden i hennes mun, bara gnider hon tandköttet emot! Och så är hon en aningen gnälligare än vanligt, så jag är helt säker på att det är gaddar som spökar!!

Nyss hemkommen ifrån Coop Forum, vart en promenad dit för att handla Tilde Mat och hämta ut piller åt mig på apotek mården !!
Snart ska här lagas lunch och sen blir det TvN för hela slanten, mitt på soliga dagen.. Sverige-Tjeckien, vinner dom nu är det final som gäller..
Tyckte dom hade en väldigt dålig start, men dom spelar kanon nu ju och kan knäppa dom riktiga proffsen som tackade nej på näsan =)

Jimmy är och fiskar med sin bror, åkte 5 imorse.. men dom skulle också komma hem och se hockeyn, så dom är väl hemma snart!!

PuSs&KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0