Sooooooool och Varmt

Dagen startade med en promenad med Emmelie&Theo till gryta, hon skulle hem till sina päron och Jag&Tilde bestämde oss för att ta sällskap en bit, vände hem vid Ica grytan. Väl hemma vart det lite bus med min tokfia.
Sen skulle det lagas mat tills Jimmy kom hem, som hade vart och skruvat Saab, det bjöds på lax, pressad potatis och romsås. mums.
Ingen tid fick spenderas inomhus så när vi slängt i oss maten, så vi åkte ner till hamnen och kolla på båtar och köpte oss en glass.. Träffa också Pontus och ligan som precis kom in från en dag på sjön, skapligt brända :)
Nu sitter vi mest och är allmänt sega, slå på en film kanske.. Tilde fick nyss en flaska välling och somnade sittandes i mitt knä, så hon ligger och sover för natten nu hon!!

Sen måste jag bara be om ursäkt för min milda dyselexi, vet inte om det är att jag är helt värdelös på att stava eller att jag bara är slarvig, men har gap skrattat när Jimmy har rättat till mina fel.. Helt otroligt ju..Sabb.. Vad är det?? Jo Saab ska det ju vara .. jaja  Kanske ska sätta in nå rättnings program eller nått /=

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0