Min födelsedag

Japp det är ingen vanlig dag för det är gamla Emmas födelsedag Hurra Hurra hurra!! Mycket bra dag och tack alla som för uppvaktningen!!
Fick mycket fina & bra presenater och framför allt såå fina blommor, blir som ett nytt hem..Stefan, jimmys bror var en hejjare på att välja blommor, jätte fina, dold talang ;)
Ja dagen har sprungit iväg och Jimmy&Stefan är och kvälls fiskar, så jag och Tilde ska laga lite mat kassler&ris,och såklart gör jag en sorts gryta av det hela, kan bli lite torrt annars!!
Och ikväll kommer mina homies och spelar Monopol igen, gick ju himla bra för mig igår.. Drog in flera tusen ;)
Och Jimmy min lilla Älskling åkte ut först av alla och jag ville bara ge han av min överflöd av pengar, men det är ju bara ett spel komma jag fram till, till slut.
Nehe laga mat var det och sen blir det en varm dusch, huvudvärken börjar krypa på känner jag, kan nog vara allt kaffe som man hällt i sig..

Imorgon kommer min pappa, det ser vi fram emot !!

Hej pa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0