Mera Mera

Soool vill jag ha .. Öss på bara !! Varit en sån kall och lång vinter så detta är ju bara såå uppskattat!
Gick till jobbet på förmiddagen och fika med Agneta som hade rast, så vi satt utanför Hagalidsgården och njöt av en kopp kaffe i solen.
Sen åkte jag och matilda till vallby och kolla på djuren, inte så jätte kul nu när inte Tilde fårstår så mycket, men skönt att komma iväg och se nått annat! Sen tillbringa vi eftermiddagen i lekparken hos oss där också Jessika, grannar och massa barn var också.. Nice nice!!
Sen kom min kära sambo hem och som vanligt står maten på bordet, idag blev det panerad torsk,potatis och kall sås!! Men inte mer än rätt när jag inte jobbar och sliter.. men tro mig att jag ska påminna honom när jag jobbar och får korv med bröd när jag kommer hem, kan bli en färdig grillad kyckling från Ica också!! :)
Sen efter maten åkte vi till Tildes Farmor på en kaffe. Mycket bra dag idag!
Imorgon ska vi till BVC och Tilde ska få spruta.. Ska nog promenera dit om vädret är som det ska!!
Och Tilde ligger nu och sover i hennes säng utan att jag nattat henne.. Å så skönt att det gick så bra också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0