Hejsan hejsan

Hej och hopp!! Här rullar dagarna på som vanligt.. Jimmy är nu ute på jobbet och tar hand om vår nya familjemedlem Saaben!! Äntligen en kombi bil, slipper plocka isär vagnen i 2 delar när man ska nånstans.. Men är ju inte bestämt ännu hur vi ska göra men jag röstar för Saab iaf!!
Hade tänkt att ta en promenad nu medans Jimmy håller på med sitt men jag går inte ut i detta gråa väder, hade jag haft regnskydd till vagnen kanske jag hade gjort det,men vill inte vara 3 km hemifrån och det börjar regna så Tilde blir dyngsur! Måste köpa det snart + myggnät som är ett måste i fjällen i sommar.
Nu vill både jag och Tilde att Pappa ska komma hem så vi kan åka till maxi och handla, ikväll inväntas besök ifrån hebyskogarna.
Nu ska jag pyssla om min lilla Älskling som är väldigt gnälling för tillfället och tror att det är tänderna som spökar, då får man vara gnällig..

Hej då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0