Full fart framåt

Jag det kan man verkligen säga Tilde bara springer runt i gåstolen och in i möbler pang säger det bara.. Börjar också sakta med säkert åla sig framåt, om någon  vecka kanske hon kryper runt här inne!
Min Bästaste bebis.

Matilda stod utanför min dörr kl 9:30 och ville ha lite kaffe.Trevligt med sällskap till morgon kaffet.
Sen tog vi och packa ihop grejjor till Tösen och in med vagnen och oss i bilen och for till Hälla. Vart inte så mycket sh
opping men skönt att slå av nån timme!
På vägen hem kom det en galning och körde nog 110 och hade däcket precis på vägmarkeringen som går mellan E18.. Tyckte han åkte jävligt nära oss, jag morrade att hoppas fasiken snuten kan stå och skjuta där framme, efter kommer en civilare och han åkte dit! ;) Fattar inte vad folk har för problem, spelar liksom ingen roll om man höjer hastighetsgränserna på vägarna för dom ska alltid överskridas av många..
Hem sedan och laga lite mat Fläskkotlett,potatis& Hot Bea och en smaskig sallad!
Badad bebis och nu ligger hon och sover men tror nog att hon vaknar snart för att få sig en flaska välling!!

Det får bli allt för denna gång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0