Vår i luften

Har verkligen varit det kallaste och snöjävligaste året hittills, men nu börjar jag se ett ljus i tunnen det är vår i luften.
Är väldigt rastlös av mig och detta väder som vart har jag inte velat ut och fara så mycket med Tilde i bilen, nu när vi går mot ljusare tider kommer jag förmodligen inte spendera tiden hemma så väldans mycket. Utan tar min bebis och åker ut på äventyr ;) Men det har istället blivit massa promenader med barnvagnen så som man föreställde sig att det skulle vara när man fick barn.. bara mysss
Nu vill jag ha sommar eller iaf riktig vår.
Tilde är idag 3 månader och är en väldigt glad tjej men även börjar man inse att det kommer bli en envis flicka att brottas med vid trotsåldern.. kommer nog sätta mamma&pappa på prov =)
Men hon är det bästa som hänt oss våran flicka.. LOVE YOU TILDE

Har även gjort en tatuering hos min mammas kusin som öppnat en studio väldigt nöjd.. Här är en bild på den utan färg!!

Färgen sätts 11 mars =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0