Trevlig Måndag

Måndagen började med en flaska mat till Tilde och en tallrik gröt till mig, sen gjorde vi oss iordning och åkte en väldigt tråkigt väg till Hogsby utan för Heby. Usch så tråkigt att åka bil själv eller jag åkte ju med Tilde men hon är inte så mycket till sällskap somnar ju efter 2 sekunder både dit och hem hihi sötnöt.
Väl där tog vi en promenad på en skogsväg, skulle lånat jimmys skridskor för det var bara glans is på vägen.
sen tog vi även en tur till Dannes pappa (Min Morbror) och hälsade på han på jobbet. Inte fullt så trevligt med tanke på att han jobbar på slakteriet men när vi var där var det bara styckning på schemat som tur var annars hade jag nog vänt om.. Usch fattar inte hur man klarar av skiten!!!
Imorgon bär det av till sura, ska på en hus visning.Inte för att jag tror det blir något, huset får säkert många bud, men man måste gå för att ha en chans, man vet aldrig kanske inte är så många spekulanter som man tror det ska vara.
Nu har vi nyss käkat spagetti&köttfärssås och ska snart sätta oss framför tv n och slå på en film som vi lånat av Pontus  A Perfect Getaway verkar ganska bra.

         

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0