Tilde shoppar =)

Idag har det väl inte hänt så hemskt mycket haft besök hela dagen av Emmelie&Theo och sen kom klutten en stund också =)
Sen for vi ut till hälla Jag,jimmy&lilla Tilde gumman!!
Hon fick en stol så hon kan sitta med oss och även en vårjacka,skor och ett par tunna vantar!!
Imorgon blir min lilla sockersöta Tilde 4 månader helt otroligt ju..
kanske ska ta en tripp till Sura hon och jag medans pappsen jobbar, dom saknar nämligen henne nere på byn  ;)
Kanske när man ändå är ute och åker att man åker förbi Hallsta till Morfars kusin och tittar på min dopklänning jag hade i kyrkan.. Skulle vara så himmla kul om Tilde kunde ha den!! Men får se hur välbehållen den är först!!

Lite bilder från Tildes shopping tur idag!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0