BVC dag idag!!

Vaknade klockan 9 idag Tilde som bara brukar sova till 8..Är väl för att vi fått sommar tid skulle jag tro.. Åhh vi som skulle gå till BVC som jag vid det tillfället trode vi skulle vara hos kl 10:30 .. Vi skulle aldrig hinna göra oss iordning och vara där på 1 1/2 timme så det blir bilen!!
Just när vi skulle till att åka kollar jag en extra gång i kalender.. Ne då vi ska vara där 11 : 30 så det blev som bestämt att dra med Theo&Emmelie ut på en promenix!! HÄRLIGT!! Tilde väger för tillfället 5705 g och är 58 lång!!

Det börja regna precis när vi kom hem, känns så skönt att det kommer regn istället för snö så det vita på backen försvinner snart!!
Lunchade med emmelie och sen kom Matilda och våldgästa ;)
Till middag blev det kyckling gryta gjorde efter ett reccept som jag fick från min kära kollega&vän Agneta  .. såå gott
Nu ska jag natta min plutta sen blir det väl en film innan vi sluter våra gröna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0