Midsommar

Tildes första midsommar vart i en sommarstuga i västerfärnebo, så mysigt ställe som ägs av Mattias föräldrar Barbro&Stig.
Det var Mammsen,Mattias, Isabell,Pär, vi och massa ungar som firade midsommar ihop, med grillning och kubb spel.
Och så lilla Mollie som hade sagt: Mamma jag tycker om dig och pappa, men jag Älskar bara Tilde.. 
Hon hade sagt så helt spontant innan vi kom!! Haha Bästa Mollie
Mycket bra midsommar var det iaf.
*****
Och så har mat börjat jobba, så kul att göra något annat en stund, bara smaka lite på jobbet innan jag kan gå hemma igen i 6 månader med min älskade unge =) Men så glad man blir av att mötas av Tilde och pappa när man varit borta en natt och jobbat!

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0