Poff poff Poff

Väldigt dålig uppdatering på min blogg, kanske inte är min grej detta, men ska försöka i alla fall ;)
Igår kom Matilda&Patrik på besök, dom ville ta en kopp kaffe och kolla när jag rensade våran garderob men det slutade med att jag och matilda slet som djur och patrik vart lekfarbror och badade Tilde på balkongen.
Och poff så har Tilde fått ett rum, vart kanon bra fast pappa ska ha sin dator där inne så blev det bra. Det får vara så tills vi hittat ett annat boende och kommer inte leta aktivt efter det heller fören jag börjar jobba, så då tyckte jag att Tilde kude få ett rum nu och inte vänta 1 år.

Tilde var även på BVC i Måndags och hade gått upp nästan 1/2 kg och växt 3 cm .. Från 6830kg till 7220kg och 64.6 cm till 66,5cm.. Gick ner i vikt ett tag då hon hade magsjukan men har nu återhämtat sig .. Gjorde även hörseltest som hon klarade galant, fast det var i tidigaste laget sa Åsa.. Brukar vara 8 månader och äldre när Boeltestet görs men hon visste redan när vi bokade tiden i maj att Tilde skulle kunna klara dét tidigare sa hon =) Min skrutta!!!

Annars har jag tillbringat många dagar i värmen ihop med Mikaela&Nell, underbara människor!!!
Mikaela har även börjat träna med mig så nu har jag min efterlängtade träningskompis och hon tycker det är ganska kul också, bättre kan det inte bli!

Jaha ikväll ska man ut och jobba igen, nu är det bara två nätter kvar sen får jag vara ledig ett tag till ;)
Skönt att man gjort alla nätter snart .. Då ska jag i helgen belönas med god mat och mys innan min Jimmy boy åker till fjällvärlden, kommer sakna han såå mycket, men jag och Tilde får vara hemma och packa väskor och Jimmy får bara hem och packa om sin väska för v 30 åker vi till ljungdalen som vanligt.

1 vecka i Ljungdalen:Emma,Jimmy,Tilde,Morfar,Stefan,Charlie och Ellen .. Ska bli otroligt skönt att komma iväg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0