Jobba jobba jobba !!

Nyss hemkommen från tredje nattpasset och är faktiskt ganska pigg. Kommer hem och hör ett svagt ljud från sovrummet, där ligger Tilde vaken och pratar med sig själv för pappa sover som en stock!! Så nu låter jag Jimmy få sovmorgon så kan jag sova om någon timme. *Han är världens bästa pappa* tagit Tilde och klarat det galant nu när jag jobbat, så då får han en sovmorgon. Har båda varit oroliga för hur det ska gå vid nattningen av Tilde men vi har verkligen oroat oss i onödan.
Tilde sitter för tillfället på golvet bland massor av leksaker och såklart den älskade filmen Lejonkungen på tv:n.. Hon bara älskar den filmen, sitter bara och stirrar speciellt när det är musik och sång!!

Igår åkte jag och bästaste Emmelie till sura för att kolla in Marknaden och öl fotbollen, vill inte gå ner detta år på city festen, dels för värmen och dels för att det är på tok för mycket folk, man kommer inte fram och vissa människor bryr sig fan inte att man kommer med vagn, bara går på. Så det blev en lugnare tillställning i år.
Mötte även upp kusin och familj, och är man i sura så träffar man halva släkten på såna här tillställningar ;)
 
Ikväll ska jag ut natt igen men efter det är jag ledig en hel vecka för att sedan jobba mina två sista nätter för denna gång. Kommer säkert hoppa in och ta nån tur då och då för att få lite extra i kassan, inte direkt rik av att gå hemma och vara föräldraledig /=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0