Ensam fast ändå inte

Ja så är det,känner mig jätte ensam fast jag har dom bästa vänner man kan ha och en underbar dotter som håller låda.
Dagarna går väldigt fort när man har Tilde gumman men när hon somnat så brukar jag ha min Jimmy runt i kring mig.. Men men då får man sakna varann lite, det är ju alltid nyttigt kan jag tro :)
Nyss hemma ifrån ett tränings pass, svettats satan ;) 
Tilde somnade och min kära vän ville gärna sitta hemma hos mig medans vi var iväg, Tilde är ganska van med Matilda så är inte ett dugg orolig, eller jo kanske lite men det är man väl som mamma kan jag tro :)
Så jag tog Matildas karl Patrik och Min kära vän Mikaela, även kallad grannen och åkte och tränade, så nu är vi tre som kämpar på .. Såå kul!!
Imorgon ska Jag,Tilde och Mikaela till babyshoppen och handla lite kläder till våra hjärtan och ut en sväng till Ica Maxi, sen får vi se vad dagen bjuder på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0