Våran jul 2010

Har varit kanon.. Massor av stress dagarna innan för att sen bara få mysa ett par dagar av god mat och det fina sällskapet.
Julafton började vi med det stora och obligatoriska julbordet hos min mormor och morfar, där var alla i närmaste släkt trädet på mammas sida ;)
Alla åkte senare ner till mamma för att öppna klappar och dricka glögg och för att senare äta lite till :)
Tilde fick träffa tomten och hon var inte alls rädd, hade bara ögon som tallrikar =)

Juldagen var vi till Tildes farmor för att fira lite jul.. Var jätte trevligt. Mindre trevligt var ju att Tildes kusin med familj inte kunde komma pga magsjukan som härjar.

Jätte mycket fint har vi fått och haft myckte fin jul. Men den är inte över ännu, imorgon åker vi till stockholm för mer julfirande. Sen får det fasiken vara nog på trevligheter ;)

Eftersom att jag inte pratat eller umgåtts med mina vänner så här dagarna före jul så,
vill jag säga till mina närmaste som jag vet läser detta, att jag tycker så mycket om er och Mickaela som kom ner med en sån fin pressent, MEN kortet jag fick var det bästa av allt <3 Och vinet ;) hihi
Love you all

Nu bjuder jag på lite bilder

Vår Julgran  Mollie och Tilde   Tilde får paket från tomten   Mys i soffan innan tomten kommer.  Familjen Berg/Johansson :)  Tilde är på Framors Blomma 

Trött tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0