Min bebis är nu 1 år

Tilde har fyllt 1 år och haft födelsedagsfirande hela helgen, sov lite dåligt då hon fått så mycket besök och tagit in många intryck. Jätte mycket fina presenter fick hon. Pappa gick in och hämtade lill skruttan när hon vaknade på sin födelsedag, eller gick och gick han sprang upp för att hinna före mig (typ första gången det hänt, haha) Massa morgon mys i sängen sen var det full rulle från morgon till kväll.

Natten till söndagen åkte Jag,Mickaela,Aram och hennes karl till ULLARED och handlade.. mycket skojj, fick bada i grejer på vägen hem, men vi satt skönt ändå, fast du inte skulle tro vi gjorde det om du såg oss.. haha
Pappa tog hand om Tilde för första gången en heldag själv.. Och det hade gått jätte bra, bara jag som har nån sorts kontroll behov som jag måste sluta med. BÄSTA PAPPA
Tilde hade även varit hos sin farmor en stund när jimmy skulle spela hockey.. Det fick jag veta när jag kom hem, vart så glad över det, för det är verkligen nått både Tilde och framförallt jag måste vänja oss lite vid.

Nu till det tråkiga, Tilde håller på att få sina övre tänder och dom verkar aldrig sluta bråka med henne. Hon vill sitta i knät 80% av dagen och så vill hon inte äta speciellt mycket. Hon vill inte äta mat överhuvudtaget bara lite välling och fruktpure går i.. Men man förstår väl det när man bara behöver ta lite på tantköttet så brister hon ut i gråt, min lilla älskling. Gick iväg nu på kvällen och köpte jordgubb/vanilj glass men det vart inte jätte mycket av det heller som gick i.
Ne bara hoppas det vänder så fort som möjligt.

*****
Coldplay - fix you, måste vara typ finaste låten som finns, åå bara älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0