Två Dagar kvar till Jul

Varje år säger jag att jag ska börja handla julklappar redan på sommar/höst men så blir det fasiken aldrig, inge kul och börja så tidigt men skulle vara jäkligt skönt.
Ikväll ska The family ut på hälla och handla det mesta och sen blir det en snabb sväng på stan imorgon för det absolut sista och kanske en klipptid om dom har nån när jag kommer.. Hade en tid i sura hos sirpa men avbokade nyss, tycker det känns onödigt att sitta och åka när det är tok halt och dagen innan jul.
Imorgon kommer pappa,faster Carina och fasters karl Pekka för att fira lite jul och senare på kvällen kommer Pontus med fruga för att mysa med glögg,knäck och BINGO ;)
Julafton ska vi vara i Sura heeeela dagen.
Juldagen hos Tildes Farmor Ingrid
Annandagen till Barbro och Stig i stockholm


Massa mys med jul men hatar denna stress som blir och alla människor blev till djur.. Vissa vill man bara klubba ner.. Själviska, stressade och svettiga människor.
Får se om de hjälper att handla ikväll 2 dagar innan jul, har ju dom flesta klappar klara, så det kanske inte blir så dumt iaf ;)
Imorgon kväll ska jag andas ut och bara njuta och mysa av Julen 2010 :)

OVER and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0