Glögg

Ihelgen har vi haft natt gäst, Kenny boy :) Lördags kväll bjöd vi Rostas,potatisgratäng, en god sallad och lite vin på det. Och sen skulle det spelas NHL så jag förflytta mig upp till Mickaela istället, så mycket trevligare. ;)

Igår bjöd vi över grannen och drack lite glögg och badade våra barn, vilken jäkla vilde man har, plaskade ner oss alla och mamma vara helt tok svart runt ögonen av maskara som verkligen inte är VATTENFAST ;)
Massa mys, bara älskar våra grannar :)
Igår innan glöggträffen så var vi på julmarknad i Sura, tänka att den lilla hålan kan få till det, massa marschaller,glögg, en ren, och mysig julmusik. 

Tilde hade sin första feberfria dag igår efter 4 dagars bergodalbarna med tempen /= och tänderna värkar ha slutat bråka.

Ikväll ska Älsklings karln spela hockey  då ska man få ensam och bara göra vad man vill.. Tycker givetvis om att ha Jimmy hemma också men 1 dag i veckan är det skönt att göra precis vad man vill. Baka, städa eller bara sitta vid datorn och ha tv på samtidigt, vilken kanal jag vill  :)
Tror att ikväll ska jag slå in dom julklappar som är klara och kanske baka lussebullar och knäck.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0