Årets Julbord

Vart bjuden på julbord med jobbet.. Vart först ett glas vin på skybar och den tog fint, myrornas krig i mina kinder efter ett glas.. Hallå ?? Nog för att jag inte dricker så ofta men det måste varit % i vinet som gjorde det för det var inte bara mina kinder som bråkade ;)
Sen vidare till Wallmans där vi hade suuuper trevligt. Carina vart uppbjuden ganska direkt när vi kom dit av en  dans kille som uppträde under kvällen.. Hon dansade och julade på scenen, då vart det kvällens skratt attack, killen som bjöd upp trodde carina kanske skulle vara mer tillbakadragen så hans ansikte skulle jag vilja se igen =)
Stannade tills det var slut fast jag hade bestämt mig för en tidig kväll, men hade en förstående dotter dagen efter som sov till halv 9, hihi.

Tilde är äntligen sig själv, go och glad med andra ord.. Idag är första dagen på över en vecka som hon äter bra.. Tryckte i sig köttbullar till lunch och fläskkotletter till middag.. Känns skönt när hon inte gått upp ett skit när vi vart hos BVC ..Vet att det har att göra med att hon vart sjuk och fått tänder, men det känns som att Tilde inte har så överdrivet många Kilon att ta av när det blir sjukdom :( 
Men Åsa tycker hon är otroligt fin och har ett fint hull och tycker inte jag ska vara minsta orolig, det är hon som är proffs inte jag ;) Jag är bara en kärleksfull moder. 

Nu sitter tatueringen på handleden. Mitt allt, Tilde !!
Var igentligen så att jag ville ha födelsedatum också men känner att det kan bli lite kladdigt om det kanske ska dit ett till namn+datum senare så det blev bara namnet och jag är super nöjd. Mammas snälla kusin som gjorde den.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0